Київське районне управління юстиції м. Донецька роз'яснює |
порядок реєстрації благодійної організації
Для державної реєстрації благодійної організації подається заява засновників (засновника) чи їх уповноважених представників, підписи яких засвідчуються у нотаріальному порядку, у місячний термін з дня прийняття рішення про заснування благодійної організації установчими зборами (з’їздом, конференцією). Це визначено статтею 8 Закону України "Про благодійництво та благодійні організації" та пунктом 3 "Положення про порядок державної реєстрації благодійних організацій", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 1998 року № 382. До заяви додаються: а) протокол установчих зборів (з’їзду, конференції) із зазначенням рішення про заснування благодійної організації та затвердження статуту (положення), рішення про вибори виконавчих, розпорядчих та контролюючих органів; б) статут (положення) благодійної організації у двох примірниках. у статуті (положенні) зазначаються: назва, місцезнаходження, статус та організаційно-правова форма благодійної організації; предмет, цілі, завдання та основні форми благодійної діяльності; порядок утворення і діяльності органів управління благодійної організації; джерела фінансування та порядок використання майна і коштів благодійної організації; порядок внесення змін до статуту (положення) благодійної організації; порядок реорганізації або ліквідації благодійної організації, використання її майна і коштів в разі припинення діяльності; умови і порядок прийняття в члени благодійної організації та вибуття з неї; права і обов’язки членів благодійної організації. в) відомості про засновників (засновника) благодійної організації: для фізичних осіб - прізвище, ім’я та по батькові, рік народження, місце проживання і місце роботи, посада; для юридичних осіб - назва, юридична адреса, копія статуту (положення) та копія документа про реєстрацію, засвідчені в установленому законом порядку, рішення керівного органу або протокол загальних зборів колективу, яким підтверджується згода на заснування благодійної організації; г) відомості про органи управління благодійної організації та членів виконавчого органу (прізвище, ім’я та по батькові, рік народження, місце проживання і місце роботи, посада), а також підтвердження юридичної адреси (гарантійний лист власника приміщення, договір оренди тощо). У разі надання під юридичну адресу займаної квартири подаються довідка про склад сім’ї та заяви повнолітніх членів сім’ї про свою згоду; д) відомості про наявність відділень (філій, представництв) благодійної організації, підтверджені протоколами загальних зборів членів її відділень (філій) або їх представників, довіреність та інші документи; е) документ про сплату коштів за державну реєстрацію благодійної організації. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 30 березня 1998 р. № 383 "Про розміри і порядок справляння плати за державну реєстрацію благодійних організацій" встановлені такі розміри збору: всеукраїнських - 1 неоподатковуваний мінімум доходів громадян; міжнародних - 1,5 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян; місцевих благодійних організацій, а також відділень, філій, представництв всеукраїнських, міжнародних благодійних організацій - 0,5 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.
Інформацію підготувала головний спеціаліст Київського районного управління юстиції в м. Донецьку Якимичева О.В. |