Закон
Обов’язок
Людяність
Честь

Навчаємось
щоб
захищати

Офіційний сайт юридичної клініки "Захисник"

Головна сторінка Київське районне управління юстиції м. Донецька Київське районне управління юстиції м. Донецька роз'яснює
Юридична клініка
Діяльність
Взаємодія
Київське районне управління юстиції м. Донецька роз'яснює

порядок реєстрації благодійної організації

 

Для державної реєстрації благодійної організації подається заява засновників (засновника) чи їх уповноважених представників, підписи яких засвідчуються у нотаріальному порядку, у місячний термін з дня прийняття рішення про заснування благодійної організації установчими зборами (з’їздом, конференцією). Це визначено статтею 8 Закону України "Про благодійництво та благодійні організації" та пунктом 3 "Положення про порядок державної реєстрації благодійних організацій", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 1998 року № 382.

До заяви додаються:

а) протокол установчих зборів (з’їзду, конференції) із зазначенням рішення про заснування благодійної організації та затвердження статуту (положення), рішення про вибори виконавчих, розпорядчих та контролюючих органів;

б) статут (положення) благодійної організації у двох примірниках.

у статуті (положенні) зазначаються:

назва, місцезнаходження, статус та організаційно-правова форма благодійної організації;

предмет, цілі, завдання та основні форми благодійної діяльності;

порядок утворення і діяльності органів управління благодійної організації;

джерела фінансування та порядок використання майна і коштів благодійної організації;

порядок внесення змін до статуту (положення) благодійної організації;

порядок реорганізації або ліквідації благодійної організації, використання її майна і коштів в разі припинення діяльності;

умови і порядок прийняття в члени благодійної організації та вибуття з неї;

права і обов’язки членів благодійної організації.

в) відомості про засновників (засновника) благодійної організації:

для фізичних осіб - прізвище, ім’я та по батькові, рік народження, місце проживання і місце роботи, посада;

для юридичних осіб - назва, юридична адреса, копія статуту (положення) та копія документа про реєстрацію, засвідчені в установленому законом порядку, рішення керівного органу або протокол загальних зборів колективу, яким підтверджується згода на заснування благодійної організації;

г) відомості про органи управління благодійної організації та членів виконавчого органу (прізвище, ім’я та по батькові, рік народження, місце проживання і місце роботи, посада), а також підтвердження юридичної адреси (гарантійний лист власника приміщення, договір оренди тощо).

У разі надання під юридичну адресу займаної квартири подаються довідка про склад сім’ї та заяви повнолітніх членів сім’ї про свою згоду;

д) відомості про наявність відділень (філій, представництв) благодійної організації, підтверджені протоколами загальних зборів членів її відділень (філій) або їх представників, довіреність та інші документи;

е) документ про сплату коштів за державну реєстрацію благодійної організації. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 30 березня 1998 р.

№ 383 "Про розміри і порядок справляння плати за державну реєстрацію благодійних організацій" встановлені такі розміри збору: всеукраїнських - 1 неоподатковуваний мінімум доходів громадян; міжнародних - 1,5 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян; місцевих благодійних організацій, а також відділень, філій, представництв всеукраїнських, міжнародних благодійних організацій - 0,5 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.

 

Інформацію підготувала головний спеціаліст

Київського районного управління юстиції в м. Донецьку

Якимичева О.В.

 
Оберіть мову сайту:
Авторизація